واکنش رسمی تهران به پایان مذاکرات + ویدئو | طبیعی است که در یک جلسه به توافق نرسیم | صحبت های مهم بقایی

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:48
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص مذاکرات ایران-آمریکا در اسلام‌آباد پاکستان توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بقایی گفت: این دوره از مذاکرات بعد از چهل روز جنگ تحمیلی و بعد از چند روز از آتش بس در یک فضای مملو از بدگمانی و سوء ظن انجام شد. به هر حال طرف آمریکایی با همراهی رژیم صهیونیستی برای دومین بار در طول ۹ ماه مرتکب تجاوز نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

چرا مذاکرات بدون توافق به اتمام رسید؟ | ویدئو

تهدید محاصره دریایی ایران توسط ترامپ؟ + ویدئو | ماجرای جنجالی بازنشر یک پست توسط ترامپ در تروث سوشال

وی افزود: طبیعی است که از ابتدا نباید این انتظار وجود داشته باشد که ظرف یک جلسه بتوانیم به توافق برسیم و فکر نمی‌کنم کسی چنین انتظاری را داشته باشد، همان طور که گفتم این جلسه طولانی‌ترین جلسه‌ای بود که در یک سال اخیر داشتیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.