وضعیت پیچیده نماینده فوتبال زنان ایران در آسیا

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:48
با تیمداری یا عدم حضور خاتون بم در لیگ برتر فوتبال زنان، احتمالاتی درباره نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا مطرح شد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال زنان بم موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر زنان را کسب کند تا برای سومین بار نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا باشد اما شایعات زیادی وجود دارد مبنی براینکه ممکن است خاتون بم با چندین سال سابقه قهرمانی امسال تیمداری نکند.

برهمین اساس اینکه کدام تیم نماینده ایران در آسیا خواهد بود سوالی است که مطرح شده است.

فریده شجاعی در این باره گفت: در این خصوص ۳ احتمال وجود دارد: اگر بم خودش تیم بدهد که خودش به جام باشگاه‌ها می‌رود. دوم اینکه امتیاز برای مرضیه جعفری سرمربی تیم است و می‌تواند به هر تیمی برود امتیازش را با خود ببرد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره احتمال سوم، عنوان کرد: سازمان لیگ می‌گوید که هنوز چیزی به صورت دقیق معلوم نیست به همین دلیل از AFC استعلام گرفته‌اند. اما مورد سوم اینکه تیم دوم جدول یعنی گل‌گهر می‌تواند به جام باشگاه‌های آسیا برود. فعلا منتظر پاسخ AFC هستیم. جعفری هم از چند باشگاه پیشنهاد دارد اما هنوز قطعی نشده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.