تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:12
معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد .

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماهبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، آرش رساایزدی گفت : خبرنگاران می‌بایست پس از ورود به سامانه شهرزاد و کلیک بر روی گزینۀ طرح ترافیک، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شده و پس از آن مدارک لازم شامل معرفی‌نامه، شناسنامه، بیمۀ خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود طی ۶ ماه گذشته را در این قسمت بارگذاری کنند.
وی افزود: پس از بررسی مدارک خبرنگاری در صورت وجود نقص مدرک، پیامکی برای افراد ارسال خواهد شد تا با مراجعۀ مجدد به سامانۀ شهرزاد، نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
 معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  تصریح کرد:  در این مرحله نیز در صورت تأیید مدارک خبرنگاری برای ثبت نام‌کنندگان پیامکی ارسال خواهد شد که دریافت آن به منزلۀ تخصیص سهمیۀ طرح ترافیک نیست، بلکه صرفاً نشانۀ گذر از مرحلۀ تأیید مدارک و ادامۀ فرایند مراحل تخصیص سهمیه خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.