ذخایر استراتژیک به اندازه کافی وجود دارد

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:50
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ذخایر استراتژیک به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش مشرق، جعفر قادری، با اشاره به اینکه عملکرد دولت در تامین مایحتاج مردم مطلوب بود گفت: با تدابیری که اندیشیده شده بود، در شرایط جنگی کمبود کالای اساسی در بازار مشاهده نشد و همه اقلام بدون وقفه به بازار تزریق می شد.

وی افزود: عملکرد وزارتخانه های اقتصادی که نقش محوری در مدیریت تولیدکنندگان مواد غذایی و توزیع آنها نقش داشتند، مثبت ارزیابی می شود و اکنون هم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ذخایر استراتژیک به اندازه کافی وجود دارد و پیش بینی های لازم برای آینده هم شده است که در این راستا متولیان امر هم در تلاش هستند تا هیچ کمبودی احساس نشود.

این‌ نماینده مردم در مجلس بیان کرد: کمیسیون اقتصادی در ۴۰ روز گذشته که جنگ به کشورمان تحمیل شد، به صورت مستمر و مکرر پیگیری های لازم را انجام داده تا خللی در معیشت و اقتصاد مردم ایجاد نشود، البته همچنان هم در حال نظارت و بررسی مسائل هستیم.

قادری اظهار کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی در روزها و هفته های گذشته جلساتی را با وزرای مربوطه داشتند که در این نشست ها موضوعات و مسائل اقتصادی دوران جنگ مطرح می شد تا پس از آن تصمیمات اساسی برای اجرایی شدن اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: ترخیص کالا هم در گمرکات و بنادر به شکل مطلوبی انجام شد که باید به این نکته اشاره کنم گمرک در شرایط عادی اینچنین عمل نمی کرد لذا امیدواریم در شرایط پایدار هم به همین نحو عملکرد داشته باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.