افتتاح ایستگاه مترو تختی در ماه آینده

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:53
ساخت خط ۷ مترو در دهه ۹۰ آغاز شد و با افتتاح ایستگاه تختی در اردیبهشت پرونده این خط بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، پهناورترین ایستگاه غیر تقاطعی شبکه مترو تهران و عریض‌ترین ایستگاه مترو زیرزمینی کشور اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این باره گفت: با افتتاح این ایستگاه پرونده خط ۷ مترو (از قصر فیروزه در جنوب شرق آغاز و تا شهرک غرب ادامه دارد)‌ بسته می‌شود.

گفتنی است ؛ ساخت خط ۷ مترو دهه ۹۰ آغاز شد ‌و با افتتاح ایستگاه تختی جمع ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری شبکه مترو تهران به عدد ۱۶۳ می‌رسد، پیشرفت عملیات ساختمانی ایستگاه چیزی حدود ۹۰ درصد است و در موضوع تأسیسات، ۷۰ درصد تجهیزات نصب و اقدامات لازم صورت‌گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.