کاهش سرفاصله حرکت قطارهای متروی تهران

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:29
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد : از روز شنبه، (۲۲ فروردین‌) خدمات‌رسانی در تمامی خطوط با کاهش سرفاصله حرکت قطارها و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیشین انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد : سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳ و ۴ در ساعات اوج تردد صبح و عصر با سرفاصله ۵ دقیقه صورت می‌گیرد و در ساعات میانی روز، این فاصله زمانی متناسب با حجم مسافر، بین ۶ تا ۸ دقیقه خواهد بود.

همچنین در خط ۵، سرفاصله حرکت قطارها در ساعات پرتردد ۱۰ دقیقه و در دیگر ساعات ۱۵ دقیقه تعیین شده است.

در خطوط ۶ و ۷ نیز به منظور پاسخگویی مناسب به تقاضای سفرهای درون‌ شهری، قطارها در ساعات اوج با سر فاصله ۱۰ دقیقه و در سایر زمان‌ها بر اساس برنامه متناسب با نیاز مسافران اعزام خواهند شد.

بهره‌برداری از خط پرند نیز طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و این برنامه‌ریزی با هدف ارتقای رفاه شهروندان، کاهش زمان انتظار و مدیریت بهینه ناوگان به اجرا درمی‌آید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.