تیم مذاکره نداریم + ویدئو | مذاکره باید به قدرت موشک های سید مجید موسوی باشد

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:20
حاجی‌بابایی نایب رئیس مجلس درباره مذاکرات ایران و آمریکا گفت: تیم ایرانی برای جنگ نرم و تسلیم آمریکا عازم پاکستان شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نایب‌رئیس مجلس در حاشیه سفر به آمل به خبرنگاران بیان کرد: ما تیم مذاکره نداریم بلکه مسئولان کشورمان برای جنگ نرم و مبارزه در میدان دیپلماسی عازم شدند تا تسلیم‌شدن آمریکا را در سازمان ملل تصویب کنند هرچه غیر آن باشد برای ملت قابل‌قبول نیست.

چرا مذاکرات بدون توافق به اتمام رسید؟ | ویدئو

دور دوم مذاکرات برگزار می شود؟ | ویدئو

وی ادامه داد: مذاکره باید به قدرت موشک های سید مجید موسوی باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.