ششمین فرزند مادر ۳۰ ساله در شهرکرد به دنیا آمد

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:04
مسوول بخش زنان و جراحی زنان مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد گفت: مادر ۳۰ ساله اهل بازفت شهرستان کوهرنگ، ششمین فرزند خود را در این بیمارستان در مرکز چهارمحال و بختیاری به دنیا آورد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مرضیه علوی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین در نوروز امسال، ششمین فرزند خانواده‌ای دیگر از روستای عزیزآباد دیناران شهرستان اردل در این بیمارستان متولد شد.

وی تصریح کرد: در جنگ اخیر، خدمات‌رسانی به بیماران به ویژه مادران باردار و نوزادان با تمام توان و بدون وقفه در این مرکز درمانی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نرخ باوری در چهارمحال و بختیاری ۱.۷۶ است که در مقایسه با میانگین کشوری آن در وضعیت بهتری قرار دارد اما با این وجود این شاخص به ۲.۵ برسد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.