گفتگوها با نخست وزیر پاکستان از ساعت 13 روز شنبه 21 فروردین آغاز شد. ساعاتی بعد گفتگو با طرف امریکایی شروع شد. ابتدا هیاتهای اصلی و سپس تیمهای کارشناسی گفتگو کردند. این گفتگوها سرجمع بیش از 21 ساعت طول کشید.
ایران بارها ابتکارات جدیدی ارائه و تلاش کرد طرف امریکایی را به واقع بینی دعوت کند. زیادهخواهی امریکا در هر دور مانع دستیابی به چارچوب مشترک شد.
پس از تلاشها و میانجیگری پاکستان برای برگزاری یک دور دیگر از گفتگو و تبادل متن که از سحرگاه امروز 22 فروردین انجام شد، مذاکرات به دلیل حفظ همان روحیه آمریکایی بدون نتیجه پایان یافت.
هنوز برنامهای برای زمان و مکان و دور بعدی مذاکرات اعلام نشده است.










