ببینید | خبرنگار صداوسیما: تبادل پیام میان ایران و آمریکا بواسطه پاکستان همچنان ادامه دارد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 23:46
خبرنگار صدا و سیما گفت: بر اساس جدیدترین اطلاعات، گفتگوها همچنان با رد و بدل پیام‌ها و واسطه‌گری پاکستان ادامه دارد. متونی بین دو هیئت رد و بدل شده، اما زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها مانع پیشرفت مذاکرات است. در لحظات پایانی، تلاش‌های جدی برای رسیدن به نتیجه و نشان دادن حسن نیت وجود دارد، اما شواهد در محل مذاکرات حکایت از اختلافات جدی دارد. هرچند تلاش‌ها ادامه دارد، باید منتظر بمانیم تا ببینیم مذاکرات تا چه ساعتی ادامه پیدا خواهد کرد و آیا به نتیجه‌ای می‌رسد یا خیر. هیئت رسانه‌ای اسلام‌آباد در تلاش است تا گزارش بی‌واسطه و دقیق از داخل اتاق گفتگوها ارائه دهد، خبری که همه خبرنگاران منتظر آن هستند. اما همچنان باید تاکید کنم که زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین مانع پیشرفت تاکنون بوده است./دانشجو

266 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.