فرماندار بوشهر: با هرگونه گران فروشی و کم فروشی برخورد می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 23:03
بوشهر- فرماندار بوشهر با بیان اینکه با هرگونه گران فروشی و کم فروشی برخورد می شود، گفت: پرونده تخلف پنج واحد صنفی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای صنفی پلاستیک‌فروش و مواد شوینده، گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت اتاق اصناف جهاد کشاورزی و نماینده فرماندار در بازار شهر بوشهر انجام شد.

فرماندار بوشهر افزود: این بازرسی‌ها با محوریت کنترل قیمت‌ها بررسی درج نرخ روی کالاها جلوگیری از گران‌فروشی و نظارت بر تاریخ مصرف اقلام صنفی صورت گرفت که در نتیجه، پنج واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل شد.

مظفری با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در نظارت بر بازار اظهار کرد: بازرسی‌های مشترک با جدیت در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و با واحدهای متخلف مطابق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش بازرسی‌های میدانی در صیانت از حقوق شهروندان افزود: نظارت مستمر در سطح بازار از مهم‌ترین ابزارهای مقابله با تخلفات صنفی و ارتقای سلامت اقتصادی است.

فرماندار بوشهر همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را از طریق سامانه‌های ارتباطی دستگاه‌های نظارتی اعلام تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی انجام شود.

گشت‌های مشترک نظارتی در قالب برنامه‌های دوره‌ای فرمانداری شهرستان بوشهر و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در نقاط مختلف شهرستان بوشهر اجرا می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.