خسارت ۳ میلیارد تومانی به تالار محراب در جنگ

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 21:11
مدیر تالار محراب گفت: میزان خسارت وارد شده را رقمی بین ۲ و نیم تا ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌ایم.

خسارت ۳ میلیارد تومانی به تالار محراب در جنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر تالار محراب درباره میزان خسارات وارد شده به این تالار در جریان جنگ اخیر حمله آمریکا و اسراییل به ایران گفت: بر اساس بازدیدی که اخیرا از تالار داشتیم، میزان خسارت وارد شده را رقمی بین ۲ و نیم تا ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌ایم.

غلامحسین شاه‌علی تصریح کرد: درخواست بازدید از تالار را به شهرداری ارایه کرده‌ایم و علاوه بر آن، میزان خسارات وارد شده را به مرکز هنر‌های نمایشی هم اعلام کرده‌ایم.

او با تشریح خسارات وارد شده به این مجموعه تئاتری افزود: بخشی از شیشه‌های لابی و ورودی سالن استاد جمیله شیخی، یکی دو در اصلی تالار و پنجره‌های بلند طبقه بالایی آسیب دیده‌اند. تعدادی از دیواره‌های کاذب آسیب جدی دیده‌اند. به جز اینها سیستم روشنایی و یکسری پروژکتور‌ها وشیشه‌های ساختمان حراست هم آسیب دیده‌اند.

شاه‌علی با بیان اینکه تالار محراب از فردا، یکشنبه ۲۳ فروردین ماه باز است، اضافه کرد: در صورتی که وضعیت آتش‌بس ادامه پیدا کند، در تلاش هستیم اجرا‌های مجموعه را از هفته آینده آغاز کنیم و احتمالا در گام نخست، میزان یکی دو اجرا باشیم.

تالار محراب در روز‌های نخست جنگ به دلیل حمله به یکی از ساختمان‌های مرکز تهران دچار خسارت شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.