سخنگوی وزارت امور خارجه در اسلام آباد گفت: ما در یک برهه خاص از تاریخ ایران مشغول مبارزه دیپلماتیک هستیم. دیپلماسی برای ما ادامه دفاع و ادامه جنگ است. ما ۴۰ روز را با تمام توان پشت سر گذاشتیم. مدافعان وطن به پشتوانه مردم، که در این ۴۰ روز نشان دادند برای دفاع از کیان ایران جانانه جنگیدهاند، در خط مقدم هستند. اکنون نوبت دیپلماتهاست. بنابراین دیپلماسی و دفاع دو روی یک سکهاند. انشاءالله با دعای مردم خوبمان و حمایت همهجانبه همه بخشهای نظام امیدواریم از این مرحله نیز سربلند بیرون بیاییم. در حال حاضر یک مبارزه نفسگیر در عرصه دیپلماسی در جریان است. من به مردم خوب، وفادار و فهیم خود اطمینان میدهم که فرزندان شما در دستگاه دیپلماسی، همانطور که مدافعان وطن پای لانچرها ایستادگی کردند، با تمام توان از همهظرفیتهایشان برای تثبیت دستاوردهای کشور و دفاع از کیان ایران استفاده خواهند کرد./دانشجو
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.