تیم تراکتور از ایران رفت

افکار نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 16:12
تیم فوتبال تراکتور دقایقی پیش ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

تیم فوتبال تراکتور صبح امروز بعد از انجام دو جلسه تمرینی، راهی مرز زمینی ایران و ترکیه شد. تراکتور که برای دیدار با شباب الاهلی راهی جده خواهد شد، سفری مشابه تیم ملی ایران خواهد داشت و به صورت زمینی ایران را ترک خواهد کرد.

قرار است تیم تراکتور ساعت 18 به شهر وان ترکیه برسد و سپس با هواپیما به استانبول برود تا از این شهر به جده عربستان برود. روادید اکثر بازیکنان تیم تراکتور هم صادر شده و آنها مشکلی برای همراهی تیم نخواهند داشت.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، بازیکنان خارجی تیم تراکتور در استانبول به این تیم ملحق خواهند شد و از آنجا به جده خواهند رفت تا دیدار حساس مقابل شباب الاهلی را برگزار کنند.

این در حالی است که امیرحسین حسین زاده و شجاع خلیل زاده هم در ترکیه به این تیم ملحق خواهند شد.

تراکتور دو جلسه تمرینی را در جده خواهد داشت و روز سه شنبه مقابل شباب الاهلی به میدان خواهد رفت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.