به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا در حاشیه تمرین امروز شنبه ۲۲ فروردین اظهار داشت: ابتدا جا دارد یاد و خاطره تمامی شهدا از جمله کودکانی که در درسه میناب شهید شدند را تسلیت بگویم و یاد آنها را گرامی بداریم و جان فشانی های آنان باعث شده که ما اکنون در قله افتخار باشیم.
او ادامه داد: ما در باشگاه به این جمع بندی رسیدیم که باید حتما حضور داشته باشیم و تمامی مدیران استقلال در جنگ ۴۰ روزه در تهران حضور داشتند و فعال بودند. در این مدت بازیکنان هم با ما ارتباط داشتند و کادر فنی برنامه تمرینی به صورت انفرادی برای بازیکنان طراحی کرده بود.
تاجرنیا افزود: ما در فصل جاری بهترین بازیکنان خارجی را در اختیار داشتیم و آنها هم با کادر فنی در تماس بودند. ما باید این پیام را برسانیم که زندگی در جریان است و هر تصمیمی که در مجموع گرفته شود ما هم از آن تابعیت می کنیم و جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: ما منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم و از آن تابعیت می کنیم و اگر مسابقات برگزار نشود و مسابقات به اتمام نرسد ما انتظار داریم با توجه به صدرنشینی ما، استقلال به عنوان نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا حضور داشته باشد.
تاجرنیا گفت: هواداران استقلال بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل می دهند و انشاالله نتیجه فصل جاری به سود استقلال رقم خواهد بخورد و از الان خودمان را برای فصل آینده و حضور در سه جام آماده می کنیم.
وی در مورد اظهار نظرهای ساپینتو در مورد ایران گفت: توقع نداشتم ایشان بعد از این همه محبتی که از سوی ما و ایرانی ها به او شد چنین اظهاراتی داشته باشد. البته ایشان تعادل لازم را نداشتند و از نظر فنی هم نوسان زیادی داشت. او در مورد بازیکنان هم همینطور بود و با چند بازیکن مشکل داشت.
تاجرنیا ادامه داد: امروز خوشحالم که اجازه ندادیم چند بازیکن دیگر از استقلال جدا شود. این سرمربی تعادل لازم را نداشت و بسیاری از بازیکنان باید در ابتدای فصل باید از طریق وکیل ایشان جذب می شدند که اتفاق خوبی نبود. ایشان مدتی با ما همکار بوده است و از ایشان تشکر می کنم به خاطر این که قدردانی مردم ایران را نشان دهیم.








