ویرانی‌های جنگ تحمیلی سوم به سرعت بازسازی می‌شود

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 15:47
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در نشستی که با حضور کارکنان معاونت مهندسی این شرکت برگزار شد، بر بازسازی و ترمیم خرابی‌ها و ویرانی‌های ناشی از حملات دشمن در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.

ویرانی‌های جنگ تحمیلی سوم به سرعت بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از وزارت نیرو، اکبر حسن‌بکلو در نخستین جلسه معاونت مهندسی و نظارت در سال جدید و پس از حمله دشمن آمریکایی- صهیونیستی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقامی که در حمله دشمن متخاصم به ساختمان این معاونت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: من از تلاش خستگی‌ناپذیر همه همکاران در دوره جنگ تحمیلی سوم که با فداکاری و ازخودگذشتگی پای کار خدمت به هم‌وطنان عزیز ایستادند و پایداری شبکه برق را حفظ کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. 
 
وی، بر لزوم بازسازی و ترمیم خرابی‌ها و ویرانی‌های ناشی از حملات وحشیانه دشمنان در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: ما پیگیر جبران خساراتی که به اموال کارکنان شرکت وارد شده، هستیم و در این راستا اقدامات خوبی هم انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه با اشاره به تخریب کامل ساختمان معاونت مهندسی و نظارت شرکت در طول جنگ تحمیلی سوم، تصریح کرد: بر اثر این حمله، مشکلات زیادی برای همکاران معاونت مهندسی و نظارت ایجاد شد که رفع این مشکلات و فراهم کردن مکانی مناسب برای استقرار و ادامه فعالیت همکاران به جد در دستور کار قرار دارد.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.