آغاز اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۲۳ فروردین

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 14:59
ملی پوشان پاراتیرانداز کشورمان به اردوی آمادگی بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن دعوت شدند.

آغاز اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۲۳ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی پاراتیراندازی ایران برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن، از بیست و سوم فروردین در استان مازندران آغاز می‌شود و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 محمدرضا میرشفیعی، فائزه احمدی، علی گلوی، خدیجه رستمی، نسرین شاهی، مصطفی خادم، مهدی حیرانی و نجمه سعادتی، رسول حجاریان و محمد هاشم عزتور در ماده تپانچه، زهرا جعفری، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی و مهسا حاجی محمدی، مسعود غریب خیرآبادی، نرجس نیک صفت و مجید بابایی در ماده تفنگ ملی پوشان دعوت شده به اردو هستند که زبر نظر فتح اله دلفانی خان، اشرف رضاپور و زینب امینی تبار تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.