اعتماد نداریم... دست به ماشه مذاکره می‌کنیم+ ویدئو | توضیحات خانم سخنگوی درباره مذاکرات

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 14:11
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت درباره مذاکرات بیان کرد: دست به ماشه مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی دولت در گفتگوی تلویزیونی بیان کرد: ایران نه از حقوق خود عقب نشینی می کند نه کوتاه می آید.

اعزام تیم دیپلماسی ایران به ریاست آقای قالیباف نشان از عزم ایران برای گفتگو دارد ولی همانطور که رئیس جمهور محترم تاکید کردند به صورت دست به ماشه مذاکره خواهیم کرد.

در همان حال که اهل گفتگو هستیم ولی می دانیم که اعتماد نداریم برای همین تیم مذاکره کننده با دقت وارد شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.