رهایی شهروند مینابی از چنگال آدم‌ ربایان پس از ۷۰ روز

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:15
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از آزادی یک شهروند مینابی از چنگال آدم ربایان و پایان ۷۰ روز چشم‌ انتظاری خانواده اش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد محمدی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی یک شهروند مینابی از چنگال آدم ربایان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بهره‌گیری از ظرفیت بزرگان و ریش‌سفیدان منطقه، این فرد که به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، سرانجام آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی افزود: این شهروند که ساکن شهرستان میناب است، ۷۰ روز پیش توسط افرادی ربوده شده و به خارج از مرزهای کشور منتقل شده بود که از همان ابتدای امر، با پیگیری‌های جدی قضایی و استفاده از نفوذ اجتماعی معتمدین و ریش‌سفیدان، رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازگرداندن وی آغاز شد.

محمدی، تصریح کرد: دستگاه قضایی با هرگونه عامل ناامنی و شرارت قاطعانه برخورد خواهد کرد، اما در کنار آن، از ظرفیت بی‌بدیل بزرگان طوایف برای حل و فصل دعاوی و صیانت از امنیت منطقه همواره استقبال می‌کند.

وی افزود: هم‌اکنون این شهروند در سلامت کامل بوده و روند قانونی پرونده برای برخورد با عاملان این اقدام در حال پیگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.