نابغه پینگ پنگ ایران سهمیه المپیک گرفت

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 10:52
با اعلام سایت فدراسیون جهانى تنیس روى میز ITTF بنیامین فرجى ملى پوش جوانان ایران جواز حضور در رقابت هاى المپیک ٢٠٢٦ جوانان را کسب کرد.

نابغه پینگ پنگ ایران سهمیه المپیک گرفت
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فدراسیون جهانى تنیس روى میز ITTF به صورت رسمى از قطعى شدن حضور بنیامین فرجى ملى پوش تنیس روى میز کشورمان در رقابت هاى المپیک جوانان ٢٠٢٦ خبر داد.

فرجى پس از کسب مدال برنز بازى هاى آسیایى جوانان بحرین در سال ٢٠٢٥ و قرار گرفتن در بین ده بازیکن برتر رتبه بندى برترین راکت بدستان دنیا در رده سنى زیر ١٩ سال مجوز حضور در المپیک ٢٠٢٦ جوانان را کسب کرد.

چهارمین دوره بازی‌های المپیک جوانان از ۹ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری به میزبانی سنگال و در سه شهر داکار، پیام نیادیو و سالی این کشور برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.