اسکندرنیا: محورهای ورودی مرکز مازندران بهسازی می شود+ فیلم

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 10:35
سرپرست فرمانداری ساری با تاکید بر تقویت کارآمدی مدیران از طریق فعالیت جهادی در شرایط جنگی، گفت: امسال قصد داریم تا نسبت به بهسازی و بازسازی محورهای ورودی مرکز استان اقدام کنیم.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به شهادت امام خامنه ای و فرماندهان نظامی و انتظامی در جنگ نابرابر 40 روزه، افزود: در شرایط فعلی که مردم در میدان ها و خیابانهای شهرها و روستاها، دلگرم کننده رزمندگان در جبهه های نبرد هستند، ما مسئولان باید با کار جهادی و عملیاتی، صرفا برای مردم کار و خدمت کنیم.

وی افزود: حضور میدانی در همه حوزه ها را با هدف توسعه متوازن برنامه ریزی کرده تا غبار محرومیت از چهره نقاط مختلف مرکز استان زدوده شود.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با بهروز اسکندرنیا، سرپرست فرمانداری ساری را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.