با مسی غذا می‌خوردم و می‌خوابیدم؛ چه رویایی!

خبرورزشی شنبه 22 فروردین 1405 - 10:32
الخاندرو گارناچو درباره اینکه چرا تصمیم گرفت به جای اسپانیا، برای تیم ملی آرژانتین بازی کند، صحبت کرده است.

الخاندرو گارناچو در اسپانیا متولد شد و مادرش آرژانتینی است. او در رده‌های پایه برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفت برای تیم ملی آرژانتین به میدان برود و همراه این تیم قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شد.

او در گفت‌وگو با ESPN درباره دلیل این انتخاب گفت: «چرا آرژانتین را انتخاب کردم؟ من در اسپانیا به دنیا آمدم اما مادرم آرژانتینی است. وقتی ۹ ساله بود، کل خانواده‌اش به اسپانیا مهاجرت کردند. پدربزرگم در اسپانیا کار می‌کرد و همان‌جا ماندند. بعد از آن مادرم با پدرم آشنا شد. دلیلش این بود که آرژانتینی‌ها از همان ابتدا به من اعتماد کردند و گفتند که در آینده بازیکن مهمی خواهم بود. مسی هم بخش بزرگی از این تصمیم بود؛ اینکه فرصت بازی کنار او را داشته باشی چیزی نیست که به‌راحتی بتوانی ردش کنی. می‌دانم که کارهای بزرگی برای آن‌ها انجام خواهم داد، فقط مسئله زمان است.»

این بازیکن ۲۱ ساله همچنین درباره لیونل مسی گفت: «او یک آدم معمولی است. وقتی با بقیه بازیکنان غذا می‌خوری، کاملاً مثل بقیه به نظر می‌رسد، خیلی متواضع است. اما وقتی تمرینش را می‌بینی، کیفیتش را درک می‌کنی... ولی خب او مسی است! اولین باری که کنارش بودم را یادم می‌آید؛ اولین اردوی تمرینی، هر روز با هم غذا می‌خوردیم، تمرین می‌کردیم، می‌خوابیدیم... یک هفته کنار او بودن مثل یک رویا بود. حتی از او خواستم با هم عکس بگیریم.»

همچنین بخوانید: آخرین رقص مسی و رونالدو در جام جهانی؛ باشگاه شش‌تایی‌ها منتظر شماست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.