تمدید مهلت ثبت نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

عصر ایران شنبه 22 فروردین 1405 - 09:50
محمدرضا فرحبخش ۲۲ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: والدین نوآموزان متولد ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ که تاکنون سنجش فرزند خود را انجام نداده‌اند، باید از طریق سامانه sirat۲.medu.ir ثبت نام و نوبت‌گیری فرزند خود را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهلت نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فرحبخش ۲۲ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: والدین نوآموزان متولد ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ که تاکنون سنجش فرزند خود را انجام نداده‌اند، باید از طریق سامانه sirat۲.medu.ir ثبت نام و نوبت‌گیری فرزند خود را انجام دهند.

وی افزود: نوبت‌گیری اتباع فقط به‌صورت حضوری در مراکز جامع سنجش استان کرمان انجام می‌شود.

فرحبخش گفت: شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی انجام سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.