روش جدید برای ترخیص خودروهای توقیفی در پایتخت / جزئیات

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 09:24
معاون‌ اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از روش جدید برای ترخیص خودرو های توقیفی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر در این باره گفت: رانندگانی که وسایل نقلیه‌شان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است دیگر نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: این افراد می‌توانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰  با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو  نسبت به ترخیص خودرو و  امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص  برای  وسایل نقلیه مراجعه کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰ ، به دلیل انواع شکایت و...،  پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال خواهد کرد که مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص اعلام می‌ کند.

٤٧٢٣٦

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.