مالکان خودروهای توقیفی دیگر به مراکز ترخیص مراجعه نکنند

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 09:12
معاون‌ اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال روشی جدید برای ترخیص خودروهای توقیفی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر معاون‌ اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: رانندگانی که وسایل نقلیه‌شان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است، دیگر نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: این افراد می‌توانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰، با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو، نسبت به ترخیص خودرو و امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص برای وسایل نقلیه مراجعه‌کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰، به دلیل انواع شکایت و...، پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال و مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص را اعلام می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.