خشم مجری شبکه افق از مذاکرات آتش‌بس: باید سکوت کنیم و...

تابناک شنبه 22 فروردین 1405 - 00:21
در حالی که تمامی ارکان نظام از تصمیم واحد درباره آتش بس و مذاکرات با نظر رهبر معظم انقلاب می‌گویند، صداوسیما مسیر دیگری در پیش گرفته است. در همین زمینه سید حسین حسینی مجری شبکه افق با انتقاد از روند جاری مذاکرات آتش بس با آمریکا گفت: «اگر رژیم صهیونیستی نقض آتش بس کرده است، مبتنی بر کدام تعهد ما باید سکوت کنیم و برویم مذاکره کنیم؟ سه شرط از ده شرط ایران برای مذاکره نقض شده است. مسئولین با مردم صحبت کنند.» اظهارات این مجری که قاعدتاً حرف خودش نیست و او در جایگاهی نبوده و نیست که سر خود این حرف‌ها را روی آنتن بگوید را می‌بینید و می‌شنوید.
در حالی که تمامی ارکان نظام از تصمیم واحد درباره آتش بس و مذاکرات با نظر رهبر معظم انقلاب می‌گویند، صداوسیما مسیر دیگری در پیش گرفته است. در همین زمینه سید حسین حسینی مجری شبکه افق با انتقاد از روند جاری مذاکرات آتش بس با آمریکا گفت: «اگر رژیم صهیونیستی نقض آتش بس کرده است، مبتنی بر کدام تعهد ما باید سکوت کنیم و برویم مذاکره کنیم؟ سه شرط از ده شرط ایران برای مذاکره نقض شده است. مسئولین با مردم صحبت کنند.» اظهارات این مجری که قاعدتاً حرف خودش نیست و او در جایگاهی نبوده و نیست که سر خود این حرف‌ها را روی آنتن بگوید را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.