تراکتور سرشاخ با چالشی جدید

خبرورزشی جمعه 21 فروردین 1405 - 17:32
تراکتور پس از آتش‌بس تمرینات را آغاز کرد و برای بازی با شباب الاهلی در لیگ نخبگان آماده می‌شود.

تراکتور از اولین تیم‌هایی است که پس از اعلام آتش‌بس در منطقه، تمرینات خود را از سر گرفته است. این اقدام به دلیل الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی با شباب الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان در عربستان است که سه‌شنبه آینده ۲۵ فروردین برگزار می‌شود.

با وجود شایعاتی مبنی بر عدم حضور تراکتور در این بازی، آغاز تمرینات نشان‌دهنده عزم این تیم برای موفقیت در مسابقات است. تراکتور نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ نخبگان نیز عملکرد قابل احترامی داشته و کارشناسان خارجی نیز این تیم را یکی از شانس‌های مراحل پایانی می‌دانند.

با این حال، به دلیل جنگ در منطقه، تراکتور هفته‌هاست که تمرین نکرده و از شرایط مسابقه دور شده است، در حالی که حریفانش مانند شباب الاهلی در کوران بازی‌ها قرار دارند. همچنین، فشردگی بازی‌های لیگ الیت در عربستان و برگزاری متمرکز آنها، فرصت استراحت کوتاهی برای تیم‌ها فراهم می‌کند. پس از این مسابقات، تراکتور باید به سرعت برای ادامه لیگ برتر آماده شود که به دلیل نزدیکی به جام جهانی، به صورت فشرده و متمرکز برگزار خواهد شد.

این فشردگی برای همه تیم‌ها یکسان است، اما برای تراکتور به دلیل حضور همزمان در لیگ نخبگان، فشار بیشتری به همراه دارد و ممکن است بر کیفیت فنی تیم تأثیر بگذارد. همچنین، دوری از تمرین و مسابقه ممکن است انتظارات از تراکتور در لیگ نخبگان را کاهش دهد. تراکتور وارد چالشی شده که پیش از این تجربه نکرده بود.

بیشتر بخوانید: تراکتور آماده برای نبرد؛ شایعات انصراف بی‌اساس است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.