تجربیات عکاسی در بحران از قاب دوربین یک عکاس زن در «نردبان»

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 17:26
فاطمه دولت آبادی، عکاس با حضور در برنامه تلویزیونی «نردبان»، درباره عکاسی در روز‌های جنگ و بحران سخن می‌گوید.

فاطمه دولت آبادی به شبکه مستند می‌آید / بانوی عکاس، مهمان «نردبان» تلویزیون شد/ تجربیات عکاسی در بحران از قاب دوربین یک عکاس زن شنیدنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  ویژه برنامه‌ تلویزیونی شبکه‌ مستند و برنامه‌ «نردبان»، به مناسبت جنگ رمضان و تجاوز آشکار آمریکایی صهیونیستی به کشورمان، پخش می شود.

این ویژه برنامه میزبان جمعی از فیلمسازان مستند، عکاسان و چهره‌های فعال در این عرصه شده است. کسانی که در روز‌های جنگ رمضان دوربین برداشته و به ثبت و ضبط جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا پرداختند. همچنین، دفاع مقدس مردم ایران و ایستادگی آنان در برابر دشمن روایت می‌شود.

جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور فاطمه دولت‌آبادی، عکاس مستند پخش می شود. او در گفت‌و‌گو با حامد شکیبانیا، درباره‌ی عکاسی در روز‌های جنگ و بحران سخن می‌گوید و به این پرسش پاسخ می‌دهد که در زمان بحران، عکاس با چه چیز‌هایی مواجه می‌شود و چه واکنش‌هایی انجام می‌دهد؟! برای عکاسی، موضوع مهم‌تر است یا تصویری که از سوژه ثبت می‌شود؟!... او به عنوان یک عکاس زن، درباره‌ی تجربیات خود از عکاسی جنگ نیز سخن می‌گوید.

این قسمت از «نردبان»، امروز ساعت ۱۸، از شبکه‌ مستند پخش و بخش های از آن امشب ساعت ۲۴ و شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۲:۳۰، بازپخش می شود.

برنامه‌ تلویزیونی «نردبان»، با اجرای حامد شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور، تلاش می‌کند با نگاهی تخصصی به فیلم و عکس مستند، مروری بر آثار ایرانی و خارجی این حوزه داشته باشد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.