مربی خارجی استقلال به تهران برگشت

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 14:45
مربی ترکیه‌ای باشگاه استقلال از فردا در تمرینات حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوزجان بیزاتی، مربی ترکیه‌ای تیم فوتبال استقلال که پس از روی کار آمدن سهراب بختیاری‌زاده به کادرفنی این تیم ملحق شده بود،با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال به ایران بازگشت.

به نقل از ورزش سه، بیزاتی که با تشدید آغاز درگیری‌ها ایران را به مقصد کشورش ترک کرده بود، بلافاصله پس از اعلام آتش‌بس چمدان‌های خود را برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان بست و به ایران بازگشت.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت باشگاه و کادرفنی، این مربی از فردا در محل تمرینات استقلال حاضر می‌شود تا در کنار سهراب بختیاری‌زاده مسئولیت‌های فنی خود را برعهده بگیرد.

بیزاتی اولین خارجی است که بعد از اعلام آتش بس به ایران بازگشته است و تنها خارجی تمرین استقلال خواهد بود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.