تقدیر استاندار تهران از حضور پرشور مردم در مراسم اربعین قائد شهید امت

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 13:41
استاندار تهران از حضور پرشور مردم این استان در مراسم اربعین قائد شهید امت تقدیر کرد و خواستار تداوم حضور پرشور ملت بصیر در میدان شد.

تقدیر استاندار تهران از حضور پرشور مردم در مراسم اربعین قائد شهید امتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: حضور آگاهانه و پرشور شما در آیین اربعین قائد شهید عظیم الشان، حضرت امام خامنه‌ای (ره)، جلوه‌ای درخشان از ایمان، وفاداری و بصیرت انقلابی بود؛ حضوری که ایران اسلامی را سرافراز ساخت، پایه‌های اقتدار جمهوری اسلامی را استوارتر نمود و دشمنان بدخواه این مرز و بوم را در نیّت‌های باطلشان ناکام و مأیوس کرد.
بی‌تردید، این حرکت عظیم مردمی، مشمول عنایات الهی بوده و ثمره آن عزّت افزون‌تر، اقتدار پایدارتر و استقلالی ریشه‌دارتر برای میهن عزیزمان خواهد بود، ان‌شاءالله.
اکنون، پیرو فرمایشات رهبر معظّم انقلاب اسلامی (دامت برکاته)، شایسته است این همبستگی و حضور مؤمنانه، در صحنه‌های دیگر نیز تداوم یابد؛ به‌ویژه با مشارکت گسترده در تجمعات شبانه و همچنین حضور پرصلابت در نماز جمعه امروز (۲۱ فروردین) در جوار مضجع مطهّر امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان‌الله تعالی علیه)، تا رشته‌های اتّحاد و انسجام ملّی، مستحکم‌تر از همیشه تداوم یابد.
 این هم‌صدایی و هم‌دلی، سرمایه‌ای گران‌بها و نشانه‌ای آشکار از حیات و هویّت ملّتی است که با اراده‌ای واحد، آرمان‌های خویش را فریاد می‌زند و در برابر دشمنان، استوار و سرافراز می‌ایستد.
اینجانب، ضمن قدردانی صمیمانه از یکایک شما مردم فهیم و انقلابی استان تهران، مراتب سپاس و درود خود را نثار تمامی عزیزانی می‌نمایم که در این اجتماع عظیم و تاریخی حضور یافته و برگ زرّین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزودند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.