برگزاری سوگواره اربعین شهدای دانش آموز میناب در حرم شاهچراغ(ع)

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 13:36
شیراز-روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: سوگواره اربعین شهدای دانش آموز میناب و فارس در جنگ تحمیلی سوم ، روز شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۶ در حرم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:سوگواره اربعین شهدای دانش آموز میناب و دانش آموزان شهید جنگ تحمیلی سوم در استان روز شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۶ در حرم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه از عموم مردم خصوصاً‌ جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و والدین آنان برای شرکت باشکوه در این مراسم دعوت بعمل آمده است.

همچنین در این در این اطلاعیه پیشنهاد شده است دانش آموزان با کوله پشتی مدرسه در این مراسم حضور یابند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.