به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسن عباسنژاد همراه با معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع محیط زیست استان و فرمانده یگان حفاظت، بخشهای مختلف این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به کاهش منابع آبی و افزایش نیاز حیاتوحش در تابستان، دستور داد برنامهریزی مشخصی برای مدیریت منابع آب و آبرسانی مستمر، بهویژه در نقاط بحرانی، انجام شود.
وی با تأکید بر ضرورت تقویت ناوگان پشتیبانی، از یگان حفاظت ورامین خواست گزارش دقیق کمبودها و نیازهای منطقه را ارائه دهد. براساس تصمیمات بازدید، معاونت توسعه مدیریت مسئول شد پس از دریافت درخواستها، در جهت تأمین یا بهروزرسانی تجهیزات لازم اقدام کند.