به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسن عباس نژاد به همراه معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست استان و فرمانده یگان حفاظت، از بخشهای مختلف منطقه حفاظت شده کویر ورامین بازدید کرد.
عباس نژاد در جریان این بازدید با اشاره به کاهش منابع آبی و نیاز روزافزون حیات وحش به آب در فصل تابستان، بیان داشت: ایجاد و تقویت منابع آب پایدار باید در اولویت اقدامات قرار گیرد. او دستور داد تا برنامه ریزی لازم برای مدیریت منابع آب و تأمین آب رسانی مستمر در نقاط بحرانی منطقه انجام شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر ضرورت تقویت ناوگان پشتیبانی، خواستار ارائه گزارش نیازها و کمبودهای موجود از سوی یگان حفاظت ورامین شد. بر اساس تصمیم اتخاذشده، معاونت توسعه مدیریت موظف شد پس از دریافت درخواست ها، اقدامات لازم برای تأمین و به روزرسانی تجهیزات را در دستور کار قرار دهد.
در پایان این بازدید، عباس نژاد بر لزوم آمادگی کامل مجموعه محیط زیست استان برای مدیریت شرایط سخت تابستان و حفظ تعادل زیستی منطقه کویر ورامین تأکید کرد.