تصمیم پرسپولیس برای سروش رفیعی؛ جریمه به خاطر کانادا یا...؟!

خبرورزشی جمعه 21 فروردین 1405 - 09:38
باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد سروش رفیعی را به دلیل انجام مصاحبه‌ای جنجالی جریمه کند.

بعد از تعلیق همکاری پرسپولیس با افشین پیروانی مدیر باسابقه و محبوب این باشگاه به خاطر سفر به آمریکا در روزهای ابتدایی جنگ، شایعاتی در خصوص احتمال قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی هافبک باتجربه قرمزها هم شنیده شد.

رفیعی هم مثل پیروانی در همان ابتدای جنگ راهی کانادا شد و مشخص نیست به خاطر شروع تمرینات پرسپولیس از روز شنبه، بتواند خودش را به تهران برساند.

پیگیری‌های ما از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران این باشگاه فعلا برنامه‌ای برای کنار گذاشتن سروش ندارند ولی او به زودی با تشکیل کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس جریمه خواهد شد ولی این جریمه به خاطر خروج او از ایران نیست؛ دلیل جریمه سروش مصاحبه جنجالی او بعد از پایان بازی مقابل چادرملو در دور برگشت لیگ است. با این حال احتمال جریمه مجدد و یا حتی قطع همکاری با او هم هنوز وجود دارد.

حال باید دید سروش خودش را برای شروع تمرینات پرسپولیس به تهران می‌رساند و یا اینکه شرایط برای او بحرانی خواهد شد و شماره هفت محبوب پرسپولیسی‌ها قید بازگشت به ایران را می‌زند.

بیشتر بخوانید: عالیشاه: قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود/ برخی تصمیمات به همدلی جامعه‌ فوتبال آسیب می‌زند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.