ببینید | شهید خرازی: در مقابله با تبلیغات رسانه‌های خارجی ضعیف هستیم

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 06:01
شهید سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با برنامه «ایرانم» گفت: یکی از ابزارهای قدرت نرم رسانه است. لذا ما الان در دورانی زندگی می‌کنیم که بایستی توانایی‌های خودمان را در استفاده از قدرت نرم افزایش دهیم. متأسفانه در این زمینه ضعیف هستیم و دیگران قوی هستند- الان نگاه کنید رسانه‌های اروپایی و آمریکایی خیلی قوی هستند و تولیدکنندهٔ روایاتی علیه جمهوری اسلامی هستند که در دنیا جا می‌افتد. ما در مقابله با آن‌ها متأسفانه ضعیف هستیم.- خبرنگاران بایستی روش‌های القاء مسأله را به درستی یاد بگیرند. روش‌های دفاع از آرمان‌ها را باید به درستی یاد بگیرند. ما متأسفانه در ایران کلاً از نظر رسانه‌ای ضعیف هستیم، لذا بایستی توانایی خودمان را در کاربرد قدرت نرم افزایش دهیم./ایرنا

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.