خبر مهم از بازار طلای تهران/ زمان بازگشایی بازار اعلام شد

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:46
به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با توجه به اعمال آتش بس هفته‌ای در جنگ فعلی، مقرر شده تا از روز شنبه (۲۲ فروردین ماه) تمام واحدهای صنفی طلا در سطح کشور فعالیت خود را به ثورت کامل و رسمی آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادر بذرافشان - رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نحوه فعالیت بازار طلا از روز شنبه و ابتدای هفته آینده گفت: با توجه به اعمال آتش بس و توقف فعلی جنگ و همچنین از آنجا که در صنف طلا موضوع امنیت و ایمنی اهیمت بالایی دارد، مقرر شده تا تمام واحدهای صنفی طلا در سطح کشور از روز شنبه (۲۲ فروردین ماه) فعال باشند و شروع به فعالیت کنند.

ایسنا نوشت: وی افزود: امیدوار هستیم که شرایط آرامش و ثبات اقتصادی در کشور کشور حکم فرما باشد و در روزهای اخیر با وجود افزایش قیمت طلا در سطح جهانی، اما در داخل کشور قیمت طلا با روند کاهشی روبه‌رو شد و امیداواریم که بتوانیم شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: بدون شک با آغاز فعالیت اصناف طلا به صورت کامل از روز شنبه، شاهد افزایش عرضه و همچنین افزایش تقاضا در بازار خواهیم بود؛ چراکه طی شرایط جنگی بازار نیمه تعطیل بود و در کنار آن شرایط اقتصادی مردم به صورتی بود که تقاضا برای خرید در بازار وجود نداشت که در مجموع شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار بودیم.

بذرافشان: احتمال اینکه تا اوایل هفته آینده شاهد نوسان خاصی در قیمت طلا باشیم بعید است و امیدواریم همه اصناف کشور در آرامش فعالیت و کسب و کارهای خود را آغاز کنند.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.