فراخوانِ پهلوی برای نیامدن!

الف پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 18:07

ربع پهلوی دیروز گفت 100 روز به سقوط جمهوری اسلامی مانده ! و به طرفداران معدود داخلی توصیه کرد فعلاً در خانه مانده و منتظر فرصت مناسبت باشند که او به آنها اطلاع خواهد داد. او حالا که بمباران در کار نیست، ادعا می کند با این کار می خواهد آنها جان خود را حفظ کنند!

 به ربع پهلوی می گوییم تتمه طرفدارانش که در خشونت خیابانی فعال بودند و دشمن را دعوت به تعرض به خود کردند، خیلی در خانه مانده اند! و در این 100 روز، شاهد هر چیزی از آنها خواهیم بود الا شورش.
 
 ربع پهلوی که روز نخست جنگ مدعی بود کار نظام تمام است، حالا دست از پا درازتر می گوید مبارزه تمام نشده و امیدتان را از دست ندهید. او گفت می دانم بسیاری از شما یارانم از آتش بس سر خورده شده اید.
 
گفتنی است جنگ طلب خائن دیگر یعنی مراد ویسی، با اعتراف به شکست براندازی، مدعی شد شکست در یک مرحله(یعنی جنگ فعلی) به معنای شکست نهایی براندازی نیست، بلکه به تعبیر او همچنان باید چوب بلند را بر دژ جمهوری اسلامی کوبيد تا شاید در مرحله ی بیست و هشتم یا بیست و نهم از مبارزه، این دژ گشوده شود.
 
در نهایت این 100 روز هم می گذرد و پیشگویی پیرکودک ما یعنی ربع پهلوی هم ضایع می شود.  تردیدی نیست او اگر امیدی به اغتشاش هم داشت، از یاران اش! دعوت می کرد به خیابان بیایند. او از جنگ و هم از آشوب‌ ناامید شده است.

پهلوی که می داند کسی به فراخوان خیابان آمدن عمل نمی کند (چنانکه در بهمن و جنگ رمضان عمل نشد) حال برای فریب خود، فراخوانِ نیامدن صادر می کند!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.