تحلیلگر آمریکایی: ایرانی‌ها سلاحی قوی‌تر از بمب اتم دارند؛ کنترل تنگه هرمز در دست آن‌هاست+فیلم

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 18:05
اقتصادنیوز: مجری سابق رسانه‌های آمریکایی گفت: ایران احتمالاً کنترل تنگه را حفظ می‌کند و می‌توانند یک هراس اقتصادی جهانی ایجاد کنند؛ این همان چیزی است که ترامپ آن را دست کم گرفته بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، مگان کلی، تحلیلگر و مجری سابق رسانه‌های آمریکایی گفت: ایرانی‌ها نشان دادند که افراد سرسختی هستند و فهمیدند چیزی دارند که بسیار قوی‌تر از بمب اتم است. کنترل تنگه هرمز و ترامپ قبل از درگیر شدن در این درگیری، توسط رئیس ستاد مشترک ارتش هشدار داده بود که آنها به راحتی فرو نمی‌پاشند.

وی افزود: و احتمالاً کنترل تنگه را حفظ می‌کنند و می‌توانند یک هراس اقتصادی جهانی ایجاد کنند و او گوش نکرد. این ادعای مزخرف را پیش می‌برد که ما تغییر رژیم ایجاد کردیم نه، نکردیم، همان رژیم است، فقط بازیگران عوض شده‌اند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید