معاون پزشکیان: حمله به لبنان نقض آتش‌بس است و پاسخ خواهد گرفت

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:00
معاون رئیس‌جمهوری با تاکید بر این‌که حمله به لبنان نقض آتش‌بس است، تصریح کرد: این حملات قطعاً پاسخ خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجعفر قائم‌پناه در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت رهبر شهید انقلاب در پاسخ به پرسشی درباره ادعای آمریکا و رژیم اسرائیل مبنی بر این‌که لبنان جزئی از شروط رعایت آتش‌بس نبوده است، تصریح کرد: تمام کسانی که متحد ما در طول جنگ ظالمانه آمریکا بودند، جزئی از آتش‌بس هستند.

بنابر گزارش ایسنا، او یادآور شد: همان‌طور که وزیر خارجه و نخست‌وزیر پاکستان به‌عنوان میانجیان این جنگ تحمیلی، اعلام کردند همه متحدان ایران جزئی از آتش‌بس هستند. حمله به لبنان، یمن و عراق نقض آتش‌بس اعلام شده است و قطعاً پاسخ خواهد گرفت.

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.