پنج فلامینگوی مصدوم که با کمک مردم روستاهای اطراف تحویل اداره محیط زیست سروٱباد شده بودند، پس از تیمارداری و بازیافتن امکان پرواز، در تالاب بین المللی زریوار کردستان رهاسازی شدند.

بە گزارش خبرگزاری صدا و سیما رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان گفت: پس از تحویل فلامینگوها از محیط زیست سروٱباد، توسط دامپزشک معاینه شدند و با اطمینان از وضعیت سلامتی آنها در تالاب بین المللی زریبار رها سازی شدند.
مهدی بالیده گفت:این فلامینگوهای بهبود یافته پس از تغذیه مناسب در تالاب زریوار و اقامت موقت در ٱن، به مسیر مهاجرتی خود ادامه میدهند.
این فلامینگوها که بر اثر بارش سنگین باران و تگرگ در روزهای اخیر، مصدوم شده و توان اوج گیری و پرواز را از دست داده بودند، توسط مردم هورامان و روستاهای سلین و ژیوار، پیدا شده و به اداره محیط زیست سروٱباد تحویل داده شده بودند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.