پزشکیان: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت

الف پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:40
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است، گفت: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است.

وی در ادامه این پیام آورده است: این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است.

رئیس‌جمهور در ادامه تاکید کرد: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، پس از اعلام توافق اولیه آتش بس میان تهران و واشنگتن و علی‌رغم اینکه یکی از شروط ده‌گانه ایران برای آغاز روند مذاکرات صلح با ایالات متحده توقف آتش علیه جبهه مقاومت و لبنان است، رژیم صهیونیستی به حملات تجاوزکارانه خود علیه لبنان ادامه داده است.

در همین پیوند، جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه لبنان از شمول توافق آتش‌بس خارج نیست، نسبت به نقض تعهدات از سوی طرف‌های متجاوز هشدار داده و اعلام کرده است مسئولیت هرگونه پیامد ناشی از عدول از توافق بر عهده ناقضان آن خواهد بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.