پزشکیان: ایران هرگز لبنان را تنها نخواهد گذاشت/ تداوم تجاوز به لبنان مذاکره را بی معنا می‌کند/ نشانه خطرناکی است

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:39
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است، گفت: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است.  این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است. ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

پزشکیان: ایران هرگز لبنان را تنها نخواهد گذاشت/ تداوم تجاوز به لبنان مذاکره را بی معنا می‌کند/ نشانه خطرناکی است

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.