فرمانده نیروی زمینی سپاه: جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:38
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده‌ایم گفت: جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است.

به گزارش مشرق، محمد کرمی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از یگان‌های امنیتی غرب کشور اشاره کرد: کمربند امنیتی چندلایه توسط یگان‌های زمینی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایجاد شده است. ساختار غیرمتمرکز، رویکرد نامتقارن و روحیه جانفدایی نیروهای دفاعی ایران، جنگ رابرای دشمن سخت و غیرقابل کنترل ساخته است. سردرگمی دشمن در میدان محصول آمادگی یگان‌های رزم ایران است. همگرایی و هم افزایی کم نظیری در میان ارکان دفاعی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رقم خورده است.

وی در ادامه افزود: جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است. شکست مفتضحانه عملیاتی - اطلاعاتی یگان‌های ویژه‌ی آمریکایی در شهرضا اصفهان نمونه بارز این باتلاق است. پنتاگون و سازمان سیا به صورت مشترک با مشارکت و اقدام بیش از ۵۰۰ نیروی ستادی و عملیاتی و هزینه‌کرد، نزدیک به بیش از یک میلیارد دلار در بخش‌های تجهیزات فنی، نظامی و انسانی در ایران متوقف شدند و پس از ضربه مهلک ن. م. ج. ا. ا از معرکه اصفهان فرار کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده‌ایم. این مدل دفاعی فقط مختص ایران است. اعلام حضور بیش از ۱۷ میلیون جان فدا در کنار گروه‌های نظامی و بسیجی، شبکه قدرتمندی را برای کشور خلق کرده است. به عزم و اراده نظامیان و غیرت ملت خودمان می‌بالیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.