تماس عراقچی با فیصل بن فرحان

نامه نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:04
وزیران خارجه ایران و عربستان برای اولین بار از آغاز تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل، تلفنی گفتگو کردند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از شفقنا،گاردین نوشت: وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی امروز پنجشنبه تماس تلفنی برقرار کردند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، اولین تماس رسمی بین دو کشور از زمان آغاز جنگ است.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه این کشور، تماسی از عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، دریافت کرده است. در این بیانیه آمده است: «در طول این تماس، آنها آخرین تحولات را بررسی کرده و در مورد راه‌های کاهش تنش‌ها برای بازگرداندن امنیت و ثبات در منطقه گفتگو کردند.»

این بیانیه یک روز پس از اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای بین ایران و ایالات متحده صادر شده است.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.