متلاشی نمودن ۲ باند مواد مخدر در دزفول

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:01
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از اجرای طرح آرامش و انهدام ۲ باند مواد مخدر و دستگیری ۱۱ خرده فروش در این شهرستان خبر داد.

متلاشی نمودن ۲ باند مواد مخدر در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مقام انتظامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در دو هفته گذشته طرح آرامش و برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان دزفول به مرحله اجرا در آمد.

 وی افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه و دستگیری ۲ باند سه نفره از توزیع کنندگان و ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان دزفول شدند.

فرمانده انتظامی دزفول به اشاره به کشف ۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر، تعداد ۷ تیغه انواع قمه، ۴ حقه وافور و توقیف یکدستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت بکار رفته در جرائم اظهار داشت: در این طرح ماموران پلیس تعداد ۹۵ معتاد متجاهر را دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی نمودند.

سرهنگ بردیا با بیان اینکه در این طرح تعداد ۸ مزرعه خشخاش معدوم شد، گفت: جهت متهمان دستگیر شده پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.