جزئیات اولین گفتگوی وزاری خارجه ایران و عربستان از زمان آغاز جنگ

همشهری آنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 12:46
وزرای خارجه ایران و عربستان برای اولین بار از زمان آغاز حملات آمریکایی-صهیونیستی به ایران، با یکدیگر درباره کاهش تنش تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزارت خارجه عربستان امروز پنج‌شنبه از تماس تلفنی «سید عباس عراقچی» وزیر خارجه کشورمان با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان خبر داد.

طبق بیانیه این وزارتخانه، در این گفتگوی تلفنی، جلوگیری از تشدید تنش در منطقه و راه‌های کاهش آن و نیز بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه را بررسی کردند.

این اولین گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان از زمان آغاز حملات آمریکایی-صهیونیستی به ایران و حملات ایران به اراضی اشغالی و پایگاه های آمریکا در منطقه در پاسخ به این تجاوز محسوب میشود.



منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.