سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: اگرچه شکست خوردیم، اما نمایش خوبی را به اجرا گذاشتیم و فرصتهای بسیار خوبی را خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل اتلتیکومادرید در بازی رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با شکست دو بر صفر آبی اناریها به پایان رسید، اظهار کرد: اگرچه شکست خوردیم، اما نمایش خوبی را به اجرا گذاشتیم و فرصتهای بسیار خوبی را خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
وی افزود: درباره اخراج کوبارسی مطمئن نیستم، شاید، مستحق دریافت کارت قرمز بود و شاید هم نبود، اما یک پرسش مهم دارم.
سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: پرسش من این است چرا در صحنهای که بازیکن اتلتیکو مادرید در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد VAR وارد عمل نشد.
فلیک تصریح کرد: اشتباه کردن طبیعی است، اما در چنین صحنههایی سوال این است، پس VAR را برای چه داریم؟
وی تصریح کرد: ما به خودمان باور داریم. حتی با یک بازیکن کمتر هم خیلی خوب بازی کردیم. دفاع کردن مقابل آنها آسان نبود، اما ما هم فرصتهایی داشتیم.
سرمربی بارسلونا گفت: باید در بازی برگشت بهتر بازی کنیم و اشتباهاتی را که امشب انجام دهیم تکرار نکنیم، هنوز به صعود امید زیادی داریم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.