پس از صحنه جنجالی بارسلونا - اتلتیکو؛ فلیک به سیم آخر زد: پس VAR به چه دردی می‌خورد؟

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:33
هانسی فلیک از اخراج کوبارسی و عدم اعلام پنالتی به سود تیمش عصبانی شد و از قضاوت داوران انتقاد کرد.

اتلتیکومادرید در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را در نوکمپ با نتیجه ۲-۰ شکست داد. خولیان آلوارس و الکساندر سورلوث گل‌های تیم دیگو سیمئونه را به ثمر رساندند و تیم هانسی فلیک با اخراج پائو کوبارسی در دقیقه ۴۴ ده نفره به کار خود ادامه داد.

فلیک که بعد از بازی شدیدا از قضاوت داور ناراضی بود گفت: «ما باختیم اما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. تسلیم نمی‌شویم. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. در مورد اخراج کوبارسی مطمئن نیستم؛ شاید کارت قرمز بود، شاید هم نبود. نمی‌دانم تماس کافی وجود داشت یا نه. توپ پشت سر او بود. اما در صحنه‌ای که بازیکن آن‌ها در محوطه جریمه با دست به توپ زدند، نمی‌فهمم چرا VAR وارد عمل نشد. اشتباه کردن طبیعی است، اما در چنین صحنه‌هایی سوال این است: پس VAR برای چه داریم؟ باید پنالتی اعلام می‌شد و کارت زرد دوم، یعنی اخراج.»

سرمربی آبی‌واناری‌ها در مورد بازی برگشت اظهار داشت: «ما به خودمان باور داریم. حتی با یک بازیکن کمتر هم خیلی خوب بازی کردیم. دفاع کردن مقابل آن‌ها آسان نبود، اما ما هم فرصت‌هایی داشتیم.»

بیشتر بخوانید: بارسلونا ۰ - اتلتیکومادرید ۲/ انتقام زودهنگام؛ بارسلونا ۱۰ نفره باخت تا خطر حذف را حس کند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.