حمله جدید اسرائیل به جنوب لبنان/ الزراریة بمباران شد+ جزئیات

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:03
اقتصادنیوز: اسرائیل در تداوم تجاوز به خاک لبنان منطقه ای را در جنوب لبنان بمباران کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوز به خاک لبنان صبح امروز شهرک «الزراریة» در جنوب لبنان را بمباران کرد. 

رسانه های لبنانی بامداد امروز پنج‌شنبه از ادامه حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای ارتش اشغالگر اسرائیل به مناطق مختلف جنوب این کشور خبر دادند.

در این راستا منابع لبنانی از افزایش آمار قربانیان تجاوزات وحشیانه صهیونیستها به لبنان از صبح روز گذشته تاکنون به 250 شهید و بیش از 1100 زخمی خبر دادند.

نواف سلام نخست‌وزیر لبنان نیز امروز پنجشنبه را در سوگ شهدای حملات گسترده و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

همزمان در واکنش به جنایت صهیونیست ها حملات موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی از سر گرفته شد.

رسانه‌ها از به صدا در آمدن آژیر هشدار در منطقه «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.