نحوه فعالیت بانک‌ها از شنبه اعلام شد

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:06
مشتریان بانک‌ها می‌توانند جهت اطلاع از فعالیت شعب، به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی‌ بانک‌ها مراجعه کنند.
کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نحوه فعالیت اعضای این کانون از تاریخ ۲۲ فروردین ماه (شنبه) را اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، ابلاغیه کانون بانک‌ها بدین شرح است: مفاد ابلاغیه چهارم فروردین این کانون براساس دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده و لذا این کانون ترجیح می‌دهد هرگونه تغییر در مفاد آن براساس ابلاغیه مزبور و حسب تصمیم مدیریت هر بانک در چارچوب اطلاعیه کانون و اختیارات قانونی آنان به عمل آید.
 
ازاین رو اعضا می‌توانند ارائه خدمات بانکی خود را به شرط ادامه آمادگی‌های لازم تا برطرف شدن کامل بحران جاری تا ۱۰۰ درصد امکانات خود فعال کنند.
 
مشتریان بانک‌ها می‌توانند جهت اطلاع از فعالیت شعب، به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی‌ بانک‌ها مراجعه کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.